OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Ofte stillede spørgsmål
Hvorfor er min ordre ikke blevet leveret endnu?
.arrow-icon svg{ fill: CurrentColor !important; }

Faktorer, der kan forsinke leveringstiden, omfatter:

- Fejlskrevet eller forkert formateret adresse
- Told- og importrestriktioner
- Mislykkede leveringsforsøg (dvs. ingen hjemme til at modtage ordren)
- Poststrejker
- Andre ugunstige forhold (såsom storme/naturkatastrofer)

Hvis en ordre er uden for det forventede leveringsvindue, bedes du kontakte os via contact@lzhn.dk for yderligere oplysninger. Af og til går ordrer tabt i posten. I tilfælde af at en ordre ikke er modtaget inden for 30 dage efter bestilling, sender vi gerne en erstatning. Bemærk dog, at vi ikke kan tilbyde gratis erstatning for ordrer, der ikke er modtaget på grund af en forkert adresse.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme ved leveringen?
.arrow-icon svg{ fill: CurrentColor !important; }

Der skal ligge en seddel i din postkasse om, hvor du kan afhente den.

Hvad sker der, hvis et produkt bliver beskadiget under transporten?
.arrow-icon svg{ fill: CurrentColor !important; }

OPEN EDITION print: Vi beder om et foto af de beskadigede varer, og så sender vi gerne en erstatning.

Andet: Kontakt os, så finder vi en løsning. contact@lzhn.dk

Hvordan er dine produkter pakket til forsendelse?
.arrow-icon svg{ fill: CurrentColor !important; }

alle prints

Vores uindrammede kunst er håndrullet i beskyttende silkepapir og sendes derefter i ekstra tykke paprør. A5 eller mindre sendes i tykke papkuverter. ‍ indrammet og rammer er pakket ind i et beskyttende hylster med individuelle plastik- eller papbeskyttere i hvert hjørne. Ekstra pap er fastgjort over overfladen for at minimere risikoen for brud eller transportskader. Hver sendes derefter i en kraftig papkasse. ‍ Emballagestandarderne er blevet forfinet mange gange i løbet af mange år, og det er nu ekstremt sjældent, at der opstår brud eller skader. I de sjældne tilfælde, hvor det alligevel sker, bestræber vi os på at sikre, at din afhentning og udskiftning bliver organiseret med det samme og sendt tilbage med en prioriteret service uden besvær. prints

alle prints print print


Hvordan anmoder jeg om tilbagebetaling?
.arrow-icon svg{ fill: CurrentColor !important; }

alle OPEN EDITION prints trykkes on demand specifikt efter din anmodning, og derfor er der ingen returret. Vilkår og betingelser.

Forsinkelser kan forekomme på grund af den aktuelle verdenssituation
.arrow-icon svg{ fill: CurrentColor !important; }

På grund af den aktuelle verdenssituation kan leveringen blive forsinket med op til 9-27 dage - vi beklager ulejligheden.